كل شي رائع وجميل
الشاب في الاستقبال انسان رائع في التعامل وراقي في الخلاق اما الفني شخص ممتاز في التعامل وفاهم في الشغل . الله يعطيهم العافية ما قصرو
ماشاء الله جدا ممتازه انا لسه في فتره التعود علي الشاشه لا بها اوبشن كتير جدا وبامانه غلطت في طلب الاوردر والشاب المصري كان متعاون وعدل المنتج علشان يناسب سيارتي جزاه الله خير والشباب كلهم ممتازين وا...
جيد حدا
شكراً جزيلاً
متجر محترم وناس محترمه